torsdag 1 mars 2012

Nakenvarning

Jag satt och lekte med mina gamla Barbie och Cindy dockor häromdagen.
Det är ett under att de fortfarande hänger med efter så många år.
En del tappar armarna och andra tappar huvudet och en del har "tappat" håret p g a att jag utövade träna på att klippa.Jag förstår varför min kära dotter frågade varför håret såg så konstigt ut.
Den här stackarn på bilden har blivit av med sitt hårsvall.Inga kommentarer.

Fast det första som slog mig när jag såg henne var Björn Ranelid.Hon ser lika orange ut i ansiktet som han gör.Är det därifrån han har fått idén om färgen kanske?!



Ja allvarligare än så här blev det inte med nakenvarningen :-)

Här är det dimma idag (igen!!) och ja,det känns träligt.
Tyckte jag anade solen förut när jag egentligen skulle sova efter nattens arbete men det var nog önsketänkande.
Känns skönt att det äntligen är Mars.

Läste förresten på ett papper om aktiviteter som skall vara i området under året och jag fick nästan ont i magen när jag såg att julaktiviteter stod med.Huamej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!