måndag 5 mars 2012

Tack till Mia (Hem och Lycka) för att du spräckte nollan på mina kommentarer.

Idag får det bli ett inlägg från telefonen igen.Jag bestämde mig alldeles nyss för att äntligen defragmentera datorn för att se om den kan bli lite snabbare.
Det kommer ta sin tid innan den är färdig förstår jag,för det var länge sedan det var senast gjort (om någonsin under 5 år).

Under tiden försöker jag roa en inte så glad som har på sig inneskor och efter det försöker sätta ned foten i en stövel och nu pendlar mellan att skrika efter pappa och mamma (trots att hon är i mammas famn).

Lite tidigare var hon betydligt gladare.

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Så det är här du håller hus numera! Jag har läst från början av din blogg men jag har inte förstått varför ni hamnat i Norge! Berätta gärna i ett inlägg om du har lust.

    Kram//Vic

    SvaraRadera
  2. Hejsan!! Va kul att du var inom min lilla blogg, då hittade jag dig c",)
    Jag säger som Victoria, skriv gärna om hur du i all världen hamnade där du är nu!
    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Så go bild.

    Jaa, jag vet inte hur det är ställt ibland. Vi har nog också en trapp... tror jag.:-D
    Kram Stina

    SvaraRadera

Lämna gärna några rader så blir jag glad!