tisdag 10 juni 2014


Idag var ingen höjdare att lämna minsta hjärtat på barnehagen.Blev krångel redan i bilen för att inte storasyster skulle följa med in och lämna lillasyster.Väl därinne så bestämde man sig för att sätta sig bakom dörren in till avdelningen och där skulle man då sitta och gråta krokodiltårar utan att mamma hade en blekaste aning om varför det var så ledsamt.Efter en kvart med försök av både mig och en av fröknarna så skickade hon iväg mig och jag är övertygad om att det är som vanligt i eftermiddag,med andra ord totalt omöjligt att få hem henne därifrån.




På lördagen tog vi oss en liten promenad igen men den blev inte så långvarig och jag har aldrig sett två barn försvinna så fort hemåt på sina cyklar.Tydligen var den promenaden inte lika rolig som då vi smyger omkring bland hytterna.







Pingsthelgen i Norge är som den en gång var i Sverige nämligen tre dagar lång och det innebär att igår var det riktigt snurrigt i huvudet.Jag gick på jobbet och trodde det var söndag,bombsäker från det att jag kom till det att jag gick hem och det gör ju att hela veckan blir galen.Är glad att jag lyckades komma ihåg att äldstemann har gym idag och därmed fick med sina kläder :-D


1 kommentar:

  1. Ja, hur barn tänker är då omöjligt att förstå ibland. Vilka underbara bilder du tar!

    SvaraRadera

Lämna gärna några rader så blir jag glad!