tisdag 3 juni 2014

Protesterande barn b la

Det är ju märkligt att om ett barn sparkar bakut så gör ju barn nummer två detsamma.....
Såg hur bra det skulle gå idag,att båda två skulle göra det de skulle göra och så skulle det vara över på ett kick.
Jo jo det var ju vad JAG tänkte i varje fall eftersom båda två var så övertygande i att det här skulle gå bra.Äldsteman skulle få vaccination och mellanbarnet skulle göra hörseltest.Jag gick ur bilen och in på barnehagen för att lämna minstingen och när jag kommer tillbaka till bilen så hör jag: "Jag vill inte ta spruta!!!!".
Lyckades få med honom in i väntrummet i varje fall men förstod att det skulle inte bli bättre än så.Väl därinne så hör jag ett till "jag vill inte" men den här gången kom det från barn no två.
Självklart att det smittar av sig.Så vi kom överens om att det var inte bra att de skall komma ihop.Nästa vecka gör vi ett nytt försök med sprutan.....


Blev ett par kvällspromenader i förra veckan.Återigen skoj att få leka med kameran.















Följer man Kurtvegen så kommer man fram till den här hyttan som jag skrev om i mitt förra inlägg ( Gitarrhyttan ).





Sötnosen på bilden var så snäll och påminde mig imorses om att snart är det vinter......Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!