lördag 25 februari 2012

Lugnet

Igår skulle man kunnat trott att det var höst,för det blåste och regnade så in i den.Idag är det så gott som kav lugnt och solen visade sig i några minuter här.
Snön smälter men det tar sin tid.
Jag sitter hemma och ser på Olle Brum (Nalle Puh).Det var 4 åringen som ville titta men hon somnade gott i soffan,så här sitter jag och tittar istället.

Det har varit en förkyld höst och för ett par veckor sedan låg maken och jag däckade i influensan och två av tre barn var hemma från barnehagen.Det är otroligt att 4 åringen kom undan med lite förkylning.
Men nu är hon inget kry och somnade som sagt gott på soffan lilla stackarn.
Inte lätt att vara sjuk.

Dammsugit två gånger har jag gjort idag.Lilla syster tyckte det var så roligt att strö sågspån över halva huset.Mamma delade dock inte glädjen men jag fick lite hjälp med att städa upp.

Jag har aldrig bloggat via telefonen tidigare så ser det konstigt ut så kan jag skylla på det ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!