onsdag 9 juli 2014

Det här med att göra ingenting

Just DET fenomenet är väl det som barn är allra bäst på.Jag hittade minstingen på storebrors rum och frågade vad hon gjorde där och svarade blev ju ganska självklart att hon just gjorde INGENTING.

Här är full storm för vilken dag i rad har jag ingen aning om.Men det är jätte skönt ändå.Jag försöker och njuta solglimtarna men det är inte alltid en hit då håret flyger  hit och dit.
Skall jobba natt i helgen och det passar nog ypperligt för jag har seriösa sömnproblem just nu.Vet inte vad som är  galet men det är totalt omöjligt att somna.Är det fullmåne????Så långt har jag inte tänkt....

Eller också är det besöket som kom inatt som kanske förtrollat mig....


Det lilla vita i glaset är en tand.... och tandfén kom självklart på besök inatt 😃.

Förresten så var det en så där fin himmel igår igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!