måndag 14 juli 2014

Tragiskt

Det är inte första gången det händer och kanske inte sista gången heller,oavsett hur mycket de än säkrar platsen.För folk har ju en tendens att verkligen utmana ödet och då spelar det inte roll hur mycket de än säkrar området kring fossen.
Det tragiska som har hänt är det HÄR
Jag har själv sett hur folk beter sig här för att kunna få bästa möjliga bild. Bilderna här nedan tog jag förra sommaren och jag står vid ett av områdena som är säkrade men det är en hissnande känsla oavsett.


Vøringsfossen
Det här är en riktig turistattraktion och det förvånar mig inte om det kommer mer folk hit efter att olyckan skett.

För övrigt så kan det konstateras att nu är semestern igång.Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag kom ned till Eidfjord förut och såg alla bilar och allt folk.För egen del så snurrade jag mest omkring och visste inte riktigt vad jag skulle ha.
Jag har jobbat två nätter nu och det blev inte mycket sömn och idag blev det inte mer än 1.5 timme så det känns som att jag går omkring och är onykter.
Jag är absolut ingen människa som klarar av att jobba nätter, annat än då och då.Tror att jag gör tre nätter till, den här sommaren och det är tillräckligt.







Den här bilden tog jag strax efter 4 i morses.Det är helt ok utsikt från jobbet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!