lördag 11 augusti 2012

2 åring



Den här älskade lilla tjejen fyllde 2 år den 4 augusti!
Tänk vad fort tiden går.Kommer ihåg det som om det var igår när vi åkte in tidigt på fredags morgonen och renskrubbad var jag inför det planerade snittet.
Den där underbara känslan när den lilla varelsen kommer ut och man får höra det första skriket.Mer och mer sentimental har jag blivit för varje förlossning tror jag :-).

Vi är dåliga på det här med kalas och firande.Jag tror dock att våra barn överlever ändå och särskilt när de är i den åldern som Felicia är i och man kanske inte har något kalas med kompisar direkt.







Det var nätt och jämnt att hon fick öppna paketen själv.....Hon har två hjälpsamma syskon......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!