torsdag 9 augusti 2012

Var börjar man?

Ja,var börjar man efter alla blogguppehåll?
Mitt senaste inlägg gav väl inte så mycket.Det inlägget var mest för att se om min blogger app fungerade.Åh det gjorde den minsann :-)

Börjar känna hur höstångesten kommer krypandes.Jag har väl egentligen inget emot hösten som så men det är jobbigt att sommaren försvinner.Fast skall vi kalla den för sommar efter den här eländiga sommaren.Det är ju ändå fortfarande augusti men tiden går fort....ibland.

Eidfjord var för övrigt tydligen den blötaste platsen i hela Norge under juli månad...........
Men vi har ju haft några fina dagar,med betoning på NÅGRA.




Lika bra att föreviga den där gula bollen när den väl visar sig.



Så här kan det se ut en härlig morgon då det närmar sig hemgång från en natts arbete.Det är ganska maffigt att se de här stora båtarna komma in till kaj och särskilt om morgonen då det är kav lugnt.Nu syns det kanske inget vidare men pricken där borta är inte en liten jolle.

Jag hade prickat in min långa semestervecka då det regnade som mest.Men vad gjorde det då vi hade besök av mina föräldrar och sedan dessutom en kompis.Det var en mycket lyckad vecka trots ösregn mest dygnet runt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några rader så blir jag glad!