fredag 14 september 2012

Återkommer snarast

Jaha ja,det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig den här veckan.Inte har jag fått skrivit upp deltagarna i det nya Fredagstemat och inte har jag svarat på kommentarerna från er och inte har jag heller varit inne på era bloggar och kommenterat.
Usch usch usch.

Nu har jag råkat ut för det som händer efter varje skol/dagisstart.Ja den där årliga förkylningen.Den däckade mig i förrgår.De andra säger atjo!! och sen är det bra,men jag åkte på feber och hela baletten.Så något fotograferande har inte varit tänkbart.Men jag hoppas kunna komma tillbaka i helgen med ett försenat "Fredags inlägg".

Tack för mig och ha en skön Fredag kära läsare.

Eric,Tindra och Felicia - En vanlig vardag.

4 kommentarer:

  1. Feel better!!!

    Tycket om dina bilder om jag inte sagt det!

    Ha en fin helg

    KRAM!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!=) /Penny

    SvaraRadera
  3. isch,,,,men krya på :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Lämna gärna några rader så blir jag glad!