torsdag 27 september 2012

Glad prick :-)



Ja jag gleder mig även fast jag nu är lite putt på mig för att jag inte var tillräckligt snabb.
Jag har varit en fan i några år till den här otroligt duktige sångaren.I somras såg jag att Kurt skall ut på turne´ runtom här i Norge och han skulle (skall) till Voss som ligger en timmes bilresa härifrån.DÅ fanns det biljetter men jag tänkte att jag väntar och ser om jag kan få med mig någon mer......
Ja jag väntade för länge och förra veckan var det slutsålt på många orter,även i Bergen tyvärr.Men jag har en ganska förstående och snäll make som sa att varför inte passa på att ta en liten minisemester med hela familjen och åka någonstans några dagar.
Så det blir en kväll med Kurt och strunt samma att jag får sitta ensam där på 5e raden och lyssna.Nej ensam är jag ju inte men ensam i mitt sällskap :-).

För de som inte vet så är det Kurt som tar ton 2 minuter in i sången.

1 kommentar:

  1. Hejsan!!
    Men visst är han speciell denna Kurt!
    Vilken supertur att du fick dig biljett, o att mannen är av den förstående sorten c",)
    Han vann världsidol (den enda!) när jag hade varit i norge ngr få år o jag var såld!

    Ha en fin helg, Klem Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna några rader så blir jag glad!